Deschis: 8.00-18.00 Luni-Vineri
Sunați aici - 0723 948 812

Un nou studiu a dovedit că aceste exerciții faciale, făcute timp de 30 de minute zilnic, pot eficientiza rezultatele unui tratament anti-aging!

Este vorba despre primul studiu științific dedicat gimnasticii faciale, întreprins la Northwestern University din Chicago, Illinois – specialiștii studiind efectele exercițiilor faciale după un program susținut constant vreme de 5 luni, perioadă în care femeile cu vârste cuprinse între 40 și 65 de ani implicate în proiect și-au urmat cu strictețe rutina zilnică de jumătate de oră de exerciții faciale. Rezultatul? Exercițiile au tonifiat ușor mușchii faciali, îmbunătățind aspectul general. Coordonatorul proiectului, Doctorul Murad Alam, profesor de dermatologie la Northwestern University, spune că beneficiarele programului au arătat la final cu 3 ani mai tinere. Rezultatele au fost urmărite comparând fotografiile femeilor înainte și după programul de exerciții, conform scalei Merz-Caruthers de măsurare a îmbătrânirii, doctorii analizând 19 trăsături faciale la început, în săptămâna 8 și în săptămâna 20.

Pe măsură ce fața îmbătrânește, pielea își pierde din elasticitate, iar pernuțele de grăsime dintre mușchi și piele își pierd din volum, provocând încetul cu încetul acel aspect de față căzută. Astfel, în lipsa pernuței de grăsime, o intervenție estetică îți poate reda imaginea dorită de față plină – dar e nevoie și de mușchi faciali bine lucrați. Este exact ca și cum ai face fitness facial. Dacă mergi la sală pentru a-ți tonifia restul corpului, de ce, atunci, n-ai recurge la aceeași metodă a workoutului și pentru a întreține mușchii faciali?

Este o soluție la care poți apela și înainte, și după intervenția estetică aleasă. În felul acesta, te vei putea bucura de rezultate maxime ale procedurii dorite – incluzând gimnastica facilă în lifestyle-ul tău sau în rutina ta de frumusețe.

Dacă aceste descoperiri vor fi reconfirmate într-un studiu mai amplu, atunci putem spune că vom avea o modalitate low-cost neinvazivă pentru a arăta puțin mai tineri și pentru a îmbunătăți rezultatele unui tratament anti-aging” a concluzionat doctorul Alam.

Ce trebuie să faci?

  1. Deschide gura în forma literei O, cu buza superioară acoperind dinții și zâmbește din această postură a gurii, pentru a ridica pomeții. Apasă ușor cu arătătorul partea superioară a pomeților, chiar sub ochi, ridicând pomeții, Relaxează mușchii, coborând pomeții, dar menținând gura deschisă. Repetă.
  2. Zâmbește cu gura închisă cât de mult poți, pentru a ridica pomeții; pune degetele în colțurile gurii, trage-le înspre pomeți, menținând poziția 20 de secunde. Repetă.
  3. Zâmbește, pune-ți degetele pe tâmple și apasă ușor în timp ce strângi cât poți de tare din dinți. Rămâi așa vreme de zece secunde. Repetă.
    Fiecare exercițiu trebuie să fie repetat timp de 1 minut. Exercițiile sunt dezvoltate de Gary Sikorski, celebru în America pentru programul lui de Yoga Facial.

Răspunde